StudiumTravel organiseert marketingreizen voor alle marketeers. Voor de aanstormende marketing-jongelui, voor de ervaren marketing professionals, als voor de toppers van deze branche. Voor die laatsten worden uiteraard ook de accreditatie-punten (PE punten) aangevraagd.

Dit betekent overigens niet dat je als student niet mee zou mogen gaan met bijvoorbeeld de (Senior) Marketeers. De onderlinge uitwisseling van ervaringen en werelden kan juist heel vruchtbaar zijn voor alle deelnemers! 

Sales is het kruispunt tussen het aanbiedingsproces en het leverings- en serviceproces. Mensen, organisaties en de hele maatschappij veranderen steeds sneller. Elke professional houdt  deze trends en veranderingen bij, want elke zich zelf respecterende verkoper voelt de plicht om zich te blijven ontwikkelen en bijscholen. 

Daarom organiseert StudiumTravel jaarlijks een studiereis, waar de belangrijkste trends op het gebied van retail en B2B worden opgezocht en onderzocht.

Ondernemers zijn mensen die bewegen. Dat moeten ze wel want de wereld om hen heen beweegt ook continu. En daarvoor moet je verder kijken dan je directe omgeving. De wereld is hun speelveld en kennis en visie is onontbeerlijk. Als voor een groep de term 'Leven Lang Leren' van toepassing is, dan is het wel voor ondernemers. Stilstaan is achteruitgang is geen loze kreet. Want de concurrent die de logistiek beter op orde heeft, een actueler aanbod heeft of slimmer inkoopt, verlaagt jouw marge! Dus ondernemers willen, nee ze moeten, bijblijven. En daar helpt Studium Travel ze graag bij. Wij zijn ook ondernemers tenslotte.

Voor ervaren organisatieadviseurs is het van groot belang om up-to-date te zijn en te blijven. Hun klanten moeten dat tenslotte ook. Intervisie en studie van de laatste trends op het gebied van management en organisatie is daarbij van belang. Zowel in eigen land als in het buitenland.

Omdat deze professionals vaak als buitenstaander moeten samenwerken met hun klanten, zijn studiereizen met collega professionals extra waardevol. 

Studium Travel organiseert daarom studiereizen voor deze groep, waarbij masterclasses (bijv. Harvard) een vast onderdeel zijn.

In één week heb ik meer geleerd en meer mensen leren kennen, dan in het hele afgelopen jaar!”  Ronald Jans, Directeur SWOT Marketing

Studiereis Register Marketeers naar Buenos Aires, Argentinië 2016