In Seoul gaan we op zoek naar:
De marketing van de transitie naar een ‘innovatieland’.
Wie gaan er mee?
De reis is bij uitstek geschikt voor:
Marketingmanagers, Productmanagers, Datamarketeers,
Accoutmanagers, Marketingstrategen, Beleidsadviseurs en
Communicatieprofessionals. Kortom, ben je werkzaam in het brede
veld van marketing en communicatie, dan ben je van harte welkom!
Tot heden hebben zich deelnemers en geïnteresseerden gemeld
vanuit bijna de gehele doelgroep. Er zijn nog plaatsen maar wacht
niet te lang. We moeten hotels en vluchten gaan reserveren.
Dus als je mee wilt gaan, schrijf je dan in of mail of bel ons.
REISPROGRAMMA*
SEOUL
Zaterdag 24 juni
Vertrek: Schiphol naar Seoul
Zondag 25 juni
Aankomst in Seoul: transfer naar hotel
Middag: ‘Running Man’ (ofwel: 'Hoe leer ik Seoul in korte tijd kennen?')
Avond: ‘social networking’ en diner
Maandag 26 juni
Ochtend: masterclass op Universiteit EWHA
Middag: bedrijfsbezoek 1 op het gebied van business marketing
Dinsdag 27 juni
Ochtend: bedrijfsbezoek 2, aan KIA/Hyundai met presentatie door management en workshop door deelnemers
Middag: bezoek 3 aan HAVAS Korea met een presentatie door de board en met open discussies en gedachtenuitwisseling
Woensdag 28 juni
Ochtend: bedrijfsbezoek 4, aan een consumer marketing organisatie
Middag: vrij voor eigen tijdsbesteding
Donderdag 29 juni
Ochtend: bedrijfsbezoek 5, aan Lotte World (recreation en retail)
Middag: bedrijfsbezoek 6 aan Cheil (o.a. reclamebureau van Samsung)
Vrijdag 30 juni
Ochtend: bedrijfsbezoek 7 aan Samsung
Middag: deels vrij – daarna ontvangst op Nederlandse Ambassade
Zaterdag 1 juli
Ochtend: excursie naar DMZ (DeMilitarized Zone) aan de grens met Noord-Korea
Middag (tweede helft): final call for shopping; aan het begin van de avond klaarmaken voor transfer naar vliegveld en de terugvlucht
Zondag 2 juli
Aankomst op Schiphol
* de onderdelen zijn nog onder voorbehoud en kunnen op een ander moment in de week plaatsvinden dan in het programma staat