EXPERIENCE
Experience is everything! Alle recente onderzoeken laten duidelijk zien dat beleving de beste manier is om relaties te krijgen en om ze aan je te binden. Het zelf meemaken is zo'n sterke emotie t.o.v. een promotie of een advertentie. Daarom organiseert StudiumTravel experience reizen in samenwerking met Fresh Foreward, een toonaangevende organisatie op het gebied van verandering door beleving.
Experience, wat is het eigenlijk?
Experience betekent co-creatie met de klant. Samen de essentie en de relevantie van de eigen organisatie (her)ontdekken. Maar ook nieuwe mogelijkheden. Zeker nu in tijden van verandering moet elk merk en elke organisatie zich aanpassen aan 'the next level'. De nieuwe wereld van mobiliteit, supersnelle technologische ontwikkelingen en het vermogen om je blijvend aan te passen.
Experience, beleving, bied je de kans om je eigen verbeelding te ontwikkelen, om zodoende tot hele nieuwe businessconcepten te komen. Maar ook tot het inzicht van noodzakelijke aanpassingen, vernieuwingen van het bestaande systeem binnen je organisatie. Niet alles hoeft meteen 'om'. Beleving zorgt voor acceptatie van verandering.
- Ferrari World
- Guggenheim of Louvre
- Burjkhalifa (hoogste gebouw Dubai)
- SkiWorld
- Bedoeïenen tent overnachting
- Experience masterclass (bijv. NL jongeman PlasticSoup)